My Instagram

Friday, March 19, 2010

You're my man, my mighty king❤‥



时间的流逝
快得我来不及 去珍惜
去抓着他

也许某些东西
越想捉着 却越难



把手借我
一天一分钟

You're my man, my mighty king
It have been half year !!=))

I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring

我的快乐 伤心
甜蜜
都是你给的❤‥

我的世界开始为多一个你而转
多了份精彩 少了点时间
★当我们同在一起 时间永远不够★

I love that you are with me,
And glad that you are mine.

对我而言
半年很难
但是我们走来了

也许对于某某
不难 一点都不难


一言一行
一言难尽



I wish to stay entrapped forever.
With you for all eternity.

❤‥"Forever And Always,
I Will Love You."❤‥

No comments:

Post a Comment

Friday, March 19, 2010

You're my man, my mighty king❤‥



时间的流逝
快得我来不及 去珍惜
去抓着他

也许某些东西
越想捉着 却越难



把手借我
一天一分钟

You're my man, my mighty king
It have been half year !!=))

I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring

我的快乐 伤心
甜蜜
都是你给的❤‥

我的世界开始为多一个你而转
多了份精彩 少了点时间
★当我们同在一起 时间永远不够★

I love that you are with me,
And glad that you are mine.

对我而言
半年很难
但是我们走来了

也许对于某某
不难 一点都不难


一言一行
一言难尽



I wish to stay entrapped forever.
With you for all eternity.

❤‥"Forever And Always,
I Will Love You."❤‥

No comments:

Post a Comment